Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Informacja ustawowa

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, zgodnie z art. 7f tejże ustawy, zabrania się sprzedaży na odległość, w tym transgranicznej sprzedaży na odległość:

  • wyrobów tytoniowych,
  • papierosów elektronicznych i pojemników zapasowych oraz ich części.

Informujemy, że z dniem 8 września 2016 r. wprowadzamy zakaz sprzedaży detalicznej przez sklep internetowy bongoclub.pl poszczególnych grup towarowych:

  • tytoni (papierosowych, fajkowych, do fajki wodnej),
  • tabaki,
  • cygar i cygaretek,
  • papierosów,
  • papierosów elektronicznych i pojemników zapasowych oraz ich części.

Cały pozostały asortyment poza w/w będzie sprzedawany bez ograniczeń.

Zakaz sprzedaży nie dotyczy klientów prowadzących działalność gospodarczą.

Faktury i paragony

DOKUMENTY SPRZEDAŻY

Faktury i paragony

Do każdego zakupionego produktu wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT. Warunkiem otrzymania faktury VAT jest podanie numeru NIP. W przypadku niepodania numeru NIP do zamówienia zostanie wystawiony paragon fiskalny. Dane do wystawienia dokumentu sprzedaży należy podać podczas składania zamówienia:

  • Faktura VAT - aby otrzymać fakturę VAT, podczas składania zamówienia w kroku 2 "Twoje dane" należy wybrać opcję "Firma", podając pełną nazwę firmy oraz numer NIP,

  • Paragon fiskalny - aby otrzymać paragon fiskalny, podczas zamówienia w kroku 2 "Twoje dane" należy wybrać opcję "Osoba prywatna".

Zmiana dokumentu sprzedaży

Istnieje możliwość zmiany wystawionego dokumenty sprzedaży w przypadku wybrania błędnego. Aby dokonać zmiany dokumenty sprzedaży należy wypełnić wniosek o zmianę dokumenty sprzedaży (dostępny do pobrania poniżej). Wypełniony i podpisany wniosek wraz z poprzednim dokumentem sprzedaży należy wysłać pocztą na adres:

F.H. BETA
ul. Przemysłowa 60
43-110 Tychy

Prawidłowo wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami zostanie rozpatrzony, a nowy dokument sprzedaży wysłany do klienta w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku błędnie wypełnionego wniosku, a zwłaszcza w przypadku niedołączenia do wniosku poprzedniego dokumentu sprzedaży, prośba o wymianę zostanie zignorowana bez udzielania odpowiedzi.

( WNIOSEK O ZMIANĘ DOKUMENTU SPRZEDAŻY <-- Kliknij aby pobrać )

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe